Bouwkundige SEO keuring

Binnen 3 werkdagen inzicht in online kansen die nu onbenut blijven waardoor jij relevant verkeer, leads, omzet en winst mis loopt..

SEO keuring bestellen

Zicht op online kansen

Krijg inzicht in online kansen die nu onbenut blijven liggen. Online kansen waardoor jij relevant verkeer, leads, omzet en uiteraard winst laat liggen.

Consult met toelichting

De resultaten van je website worden persoonlijk met jouw doorgenomen. Wij lichten ieder punt toe en jij hebt de kans om vragen te stellen.

SEO checklist

Na de persoonlijke toelichting ontvang jij op de mail de uitslag van de keuring met daarbij onze SEO checklist waar jij zelf mee kan starten.

Steeds drukker maar je zet minder om?

  • Je probeert te adverteren, je post met regelmaat op de social media kanalen, schrijft en plaatst artikelen op je website maar zonder echt resultaat.

  • Je bent bezig met zaken waar je toch al minder verstand van hebt en de omzet groeit niet mee met de tijd die je erin investeert.

  • Je bent vaker en langer van huis en mist tijd voor dingen die er echt toe doen, je man/vrouw, kinderen, vrienden, familie en tijd voor jezelf.

Weer meer vrije tijd door relevante leads, omzet en winst

Met minder meer kunnen. Hoe? Door je te richten op een stabiele SEO fundering en relevant verkeer.

Concrete zoekwoorden hebben minder zoekvolume, maar daardoor ook minder concurrentie terwijl de zoekintentie heel duidelijk is. Zichtbaar zijn met deze relevante en concrete zoekwoorden gaat op jouw met minder inspanning en tijd meer echte leads, omzet en uiteraard winst opleveren.

De bouwkundige SEO keuring

Weet binnen 3 werkdagen waar je aan toe bent en welke stappen er genomen moeten worden om weer eens wat tijd voor jezelf en je dierbaren vrij te maken. Het startpunt naar meer echte leads, omzet en winst. Onze scan wordt uitgebreid met jouw doorgenomen waarna je met onze checklist zelf aan de slag kan. 

SEO liever uitbesteden?

Wanneer je in de dagen na het consult kiest voor ons 12 maanden programma Build the Base, ontvang je deze investering als korting op de eerste maand. 

Investering: € 149,- 
Waar: Volledig online, wanneer het jouw uitkomt.

Jij kan hierna aan de slag met:

  • Duidelijke to-do’s voor de low hanging fruits (SEO checklist)

  • Inzicht in de data van jouw website verkeer

  • Overzicht maken van jouw online concurrent

  • Relevante content voor meer online zichtbaarheid, bezoekers, leads en omzet

  • Onderdelen die de snelheid negatief beïnvloeden, zonder beroep op een programmeur

Waar bestaat onze SEO scan uit?

We kijken naar 3 pijlers namelijk:

  1. Relevantie & vindbaarheid
  2. On-page SEO
  3. Techniek

Online relevantie en vindbaarheid

Is jouw website online al zichtbaar? Kan je website überhaupt getoond worden in de zoekmachines? Word je gevonden op relevante termen voor jouw product of dienst? Heb je inzicht in data middels Google Analytics of Google Search Console? Tegen wie neem je het op online? 

Met deze vragen krijgen we al een goed beeld van jouw huidige zichtbaarheid en relevantie. Wel zichtbaar maar niet op relevante zoekwoorden? Gemiste kans.. 

Website helemaal op orde om gevonden te worden in de zoekmachines, maar staan jouw pagina’s op no-index? Gemiste kans.. 

Krijgt jouw website wel bezoekers maar heb je geen idee wat ze doen, hoe lang ze blijven of op welke zoektermen ze binnen komen doordat je geen tools gebruikt om deze zaken te meten? Gemiste kans..

On-page SEO

Bij on-page SEO kijken we naar de opbouw van jouw pagina’s, heb je op iedere pagina één H1, link je intern door, zijn je URL’s zoekmachine vriendelijk opgebouwd, zijn de metagegevens voor iedere pagina ingevuld, hebben afbeeldingen relevante benamingen en zijn ze voorzien van een alt-tekst? 

Een onderdeel waar het minst aandacht aan gegeven wordt door veel ondernemers, terwijl hier met weinig inspannen veel winst te behalen valt.

Techniek (Technische SEO)

Het optimaliseren van je techniek wordt steeds belangrijker, gebruikers en zoekmachines stellen steeds hogere eisen. Ze willen snel en makkelijk vinden wat ze zoeken. Google neemt hier de leiding in door afgelopen jaar dik in te zetten op gebruikersgemak en snelheid. Een van de recentste updates de Core Web Vitals is hier een goed voorbeeld van.